sobota, 7 grudnia 2013

"Prośba I"

_Nie jestem fanatyczką....ja tylko pragnę wraz z moim idolem przejść przez życie_
   Jeżeli ty możesz być np. Belibers, Directioner, Smilers to dlaczego ja nie mogę być #Popiełuszkonator?
Czy to coś złego? Ks.Jerzy to mój IDOL i nic tego nie zmieni. Możesz mi się śmiać w twarz, hejtować, obgadywać czy wyzywać, a ja tylko odpowiem ci: "Overcome evil with good"(Zło dobrem zwyciężaj)
Jeżeli uważasz, że naśladowanie tego błogosławionego i kierowanie się w życiu jego słowami jest głupie i tandetne....trudno to Twoje zdanie...ja nic na to nie poradzę, będe tylko się za Ciebie mogła modlić.Dla mnie to właśnie on jest tym, który prowadzi mn przez życie, po upadku podnosi, a wątpliwościach zawsze doradza, jest tym, który zawsze pomaga, pociesza, otrze łzę-choć jest cichy i pokorny zawsze czuje jego obecność....Gdy czuje lęk i strach, mogę zwrócić się do niego pomoc i nigdy nie spotkam się z odmową...
    Ja szanuję inne fandomy. Nie szydzę sobie z czyjegoś idola...chociażby nie wiem jaki był, bo wiem, że dla kogoś ta osoba może być całym życiem....i choć może wydawać się beznadziejna, przecież może kryć w sobie dobro. Dlatego proszę okaż godność i nie odwracaj szydersko głowy patrząc na te słowa:

"Zło dobrem zwyciężaj"-bł.ks. Jerzy Popiełuszko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz