wtorek, 15 października 2013

19 października-wspomnienie bł. ks. Jerzego Popiełuszki

Wspomnienie bł. ks. Jerzego obchodzimy 19 października na pamiątkę jego męczeńskiej śmierci. Jest to szczególny dzień dla jego czcicieli jak i dla pracowników, NSZZ "Solidarność" , służby medycznej i całej społeczności, z którą ks. Jerzy kiedyś pracował. Dla mnie jest to także szczególny dzień, ponieważ ja traktuje ks. Jerzego jako mojego najlepszego przyjaciela i przewodnika na trudnych drogach życia. On nigdy mnie nie zawiódł gdy prosiłam go o pomoc. Zawsze gdy jest mi smutno i źle-czuje jego obecność. Wierze, że on sam jest wysłannikiem Chrystusa aby mi pomagać. Wszystkich, którzy uważają tak samo zapraszam do świętowania tego radosnego dnia:)

Życzę owocnego świętowania tego dnia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz